måndag 20 augusti 2012

Välkommen till min Konstblogg!


Vad kul att ni har hittat hit till min Konstblogg :-)

Varmt Välkomna! 


Bloggen är under konstruktion just nu men kommer att uppdateras vartefter när jag blir lite mer van vid bloggande och jag har mer att visa upp.

Bloggen är skapad med anledning av att jag precis börjat en konstutbildning: Prisma Grund på MKFC Stockholms Folkhögskola, se länkar. Via länkar kommer också mina kurskamraters konstbloggar att finnas tillgängliga om ni vill se dem. Rekommenderar!

Bloggen kommer att handla mycket om min utveckling inom konsten denna höst. Här kommer så småningom en del av mina konstverk (både nya och äldre) finnas. Det kommer säkerligen bli en salig blandning av kreativa skapelser om jag känner mig själv rätt. Jag skapar av allt jag kommer åt. Alla material som finns i min närhet är i riskzonen för att bli någon ny skapelse. Jag brinner för konst och mina händer suktar efter nya projekt hela tiden.

Det finns en stor risk för att ni också kommer att få bekanta er med mitt stora fotointresse.

Jag vill att denna blogg ska försöka få fler att förstå hur härligt det är att skapa och vara kreativ. Jag vill bevisa att konst är något värdefullt för själ och välmående (ska klura lite på detta först och sen förgylla med oändligt många hyllningar till konsten och eventuellt bifoga lite analyser, texter, rapporter, dagboksanteckningar och dylikt).
 
Kom tillbaka ofta och dela gärna denna blogg via Facebook etc. och sprid överallt där ni tycker den kan göra nytta! ;-)

.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar